خرید عایق الاستومری 09122576609

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم09126436849

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم یکی از  محبوب ترین محصولات تاسیسات ایرانیان گستر آألان می باشد که با قیمت ارزان به سراسر کشور ارسال می شود.

عایق الاستومری لوله ای جزء عایق های حرارتی و برودتی محسوب می‌گردد که بازدارنده از چگالش در لوله های آب سرد گردیده و از یخ زدگی آن‌ها پرهیز بعمل میاورد.همینطور در سیستم های گرمایشی بازدارنده از کاهش دما و گرما می شود.عایق های لوله ای الاستومری، از تماس گرفتن لوله های فلزی در موقعیت جویبار ممانعت می نمایند.این عایق ها موجب صرفه جویی انرژی در سیستم های سرمایشی، گرمایشی و تهویه میشوند.

 

عایق آلومینیومی
عایق الاستومری لوله ای بصورت عایق الاستومری لوله ای بی آلایش ،عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم و عایق الاستومری لوله ای با روکش پروتکت بلک و سیلور عرضه میشود که نوع بی آلایش آن جهت عایقکاری در فضاهای بسته و نوع با روکش آلومینیوم در ضخامت های متعدد برای به کار گیری در فضا های گشوده بکار گرفته میگردد.

ارتفاع عایق الاستومری لوله ای ۲ متر و ضخامت آن ۹, ۱۳, ۱۹, ۲۵ میلیمتر هست.عایق های الاستومری لوله ای در قطرهای ۶mm تا ۱۱۴mm ساخت‌و‌ساز و عرضه میگردند.

عایق آلومینیومی پشت چسب دار

عایقهای الاستومری لوله ای با دقت به کاربری های متفاوت در گونه های سایز از 4/1 اینچ تا سایز ۱۰ اینچ و از ضخامت ۶ میلیمتر تا ضخامت ۵۰ میلیمتر قابل ارائه هستند

​عایقهای لوله ای معمولی با قطر داخلی ۶ تا ۷۶ میلیمتر

عایقهای لوله ای چاکدار کناره چسبدار بی آلایش با قطر داخلی ۶ تا ۷۶ میلیمتر

عایقهای لوله ای روکشدار بی آلایش با قطر داخلی ۶ تا ۲۷۳ میلیمتر

عایقهای لوله ای روکشدار چاکدار حاشیه چسبدار با قطر داخلی ۶ تا ۷۶ میلیمتر

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم بسیار انعطاف پذیر و مدل بوده و ساختار سلول بسته، از آن یک عایق ایده آل ساخته میباشد.عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم جهت در اختیار گرفتن چگالش در لوله های آب سرد و خطوط تبرید و برای پرهیز از کاهش و اتلاف حرارت در سیستم های گرمایشی آیتم استعمال قرار میگیرد.

از عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم، جهت عایقکاری سیستم های لوله کشی و خطوط لوله انتقال سیالات، گازها و … در فضاهای بیرونی که در معرض تابش بدون واسطه خورشید میباشند به کار گیری می‌گردد.

ضخامت روکش آلومینیوم در عایق های لوله ای الاستومری، ۱۳۰، ۱۷۰ و ۲۳۰ میکرون میباشدهمینطور این عایق ها با آلومینیوم دارای اسلحه گردیده با نخ فایبرگلاس نیز در دسترس هستند.

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم

عایق الاستومری با روکش آلومینیوم یکی‌از پرمصرفترین اشکال عایق های الاستومری می‌باشد، به دلیل آن که در بخش اعظمی از پروژه ها ما ملزم به به کارگیری از عایق الاستومری روکش دار هستیم. التزام به ارتقاء استاندارد عایق های حرارتی مانند نرخ شعله و دود، بالا بردن مقاومت حرارتی، مقاومت در قبال رطوبت سبب شده‌است تا اکنون بخش اعظمی از عایق های حرارتی با روکش های مخصوصی ایجاد شود.

عایق های حرارتی با گونه های مختلفی از روکش ها روانه بازار میگردد. از روکش های پلاستیکی و PVC تا روکش های فلزی و حتی‌د‌ر بعضی موردها خاص روکش های کاغذی بر روی عایق نصب میگرددشایسته ترین روکش برای عایق های حرارتی روکش های آلومینیومی میباشد و خوشبختانه عایق های الاستومری با این نوع از روکش ها در دسترس می‌باشند.

عایق روکشدار روکشدار  از فوم لاستیکی سلول بسته ایجاد شده است، که دارنده ساختار سلولی غیر متخلخل و بستۀ بزرگتر از 90 درصد میباشد، و سطح منش عایق الاستومری با آلومینیوم ترکیبی و یا این که استیل مرغوب روکش گردیده‌است. این نوع از عایق الاستومری در هر دو نوع عایق الاستومری لوله ای و عایق الاستومری برگه ای یا این که رولی ساخت میگردد. عایق الاستومری، دارنده پایداری بسیار قابل قبولی بوده و مقاومت بسیار بالایی در مقابل کندانس، فقدان حرارت و انتقال صوت دارااست. انعطاف پذیری عایق الاستومری لوله ای و پودری که باطن آن بکار برده گردیده، از جنبش اضافۀ عایق دوری کرده و سرعت نصب عایق را ارتقا می‌دهد.
عایق الاستومری روکشدار  یک شیوه حله مقرون به صرفه برای روکش عایق الاستومری با آلومینیوم فشردۀ مرغوب و استیل ضد زنگ میباشد. از مزایایه این نوع از عایق الاستومری، میتوان به نیاز نداشتن به مهارت بالا برای نصب، سرعت نصب 50 درصد بیشتر از نصب روکش آلومینیوم، وزن تحت 0.34 kg/m²، استفادۀ آسوده (به ابزار نیازی ندارد)، برش سهل و آسان، نیازی به سوراخکاری ندارد، سوای نیاز به ابزار برقی، راحتی در حمل و نقل به جهت وزن تحت، روکش ها سوای هدر رفت می‌تواند در محل برش داده گردد (با دقت به جدول برش)، اشغال فضای کمتر در انبار اشاره نمود.

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم

قیمت فویل آلومینیوم چسب دار

خصوصیت های عایق الاستومری روکشدار
مقاومت بسیار بالا در مقابل UV و خوردگی
مقاوم در قبال حریق \”CLASS 0\” مطابق آیین طومار BS 476 قسمت های 6 و 7
نفوذ پذیری بسیار معدود بخار آب (perms 0)
برهان تکثیر بخار آب بالا (7,300 <)
واحد سنجش جذب بسیار زیر آب، هم اندازه %0.06 در مقیاس وسعت
راندمان حرارتی بالا (λ24˚ C = 0.033 W/mK; λ46˚ C = 0.035 W/mK)
محدوده دمایی پهناور از 50- تا 105+ سکو سانتیگراد
مقاوم در قبال بخش اعظمی از مواد شیمیایی، مثلا (سدیم، سیلیس، فلورید، کلرید و …)
ضد باکتری و ضد قارچ
دوستدار فضا زیست ODP = 0 , GWP < 5
سطح آلایندگی VOC بسیار تحت، کمتر از 6µg/m2/hr در 24 ساعت
دراری خاصیت جاذب صدا
نصب بسیار سهل وآسان و سریع
استانداردهای فنی عایق الاستومری روکشدار

 

قیمت عایق الاستومری پشت چسب دار

این محصول ها در لابراتوارهای مختلفی در سرتاسر عالم گزینه آزمایشهای گوناگون برای استانداردهای مختلف قرار گرفته اند، در پایین به مهم ترین استانداردهای اخذ گردیده اشاره میگردد:

استاندارد انتقال حرارت (ASTM C518) برای 4 مرتبه گرمایی متفاوت
استاندارد جذب آب (ASTM C209)
استاندارد نفوذ پذیری بخار آب (ASTM E96)
استاندارد دلیل نشر بخار آب (BS EN 12086)
استاندارد قابلیت و امکان اشتعال سطح (IMO MSC 61(67) – Annex 1, Part 5)
استاندارد نشر حریق (BS 476 Part 6)
استاندارد نشر شعله سطح (BS 476 Part 7)
استاندارد مقاومت شیمیایی (ASTM C871)
استاندارد محدوده حرارتی (DIN EN 14706)
استاندارد ضد قارچ (ASTM G21)
استاندارد آنتی باکتریال (ISO 22196)
استاندارد سطح گریز نشر ترکیبات آلی (ASTM D5116)
استاندارد مقدار کلر، فارغ از CFC
استاندارد پتانسیل آلایندگی لایۀ اوزون و گرما زایی همگانی ODP = 0 , GWP < 5

مشخصات عایق الاستومری روکشدار

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیومقیمت عایق الاستومری پشت چسب دار

جنس عایق : فوم لاستیکی سلول بسته همراه با روکش PVC نقره ای
تراکم عایق :  60 – 70
ضخامت عایق : 6 , 9 , 13 , 19 , 25 , 32 ,40 
عرض رول :
رنگ عایق : لایۀ مشکی با سطحه نقره ای

 

دیزاین و چینش نو با دیچینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *