خرید عایق الاستومری 09122576609

عایق حرارتی دیوار داخلی

عایق حرارتی دیوار داخلی

عایق حرارتی دیوار داخلی

*-ضریب نفوذ رطوبت
نفوذپذیری یا این که  یکی‌از خاصیت فیزیکی اصلی عایق ها بوده و مقدار نفوذ رطوبت یا این که بخار آب به عایق را نشانه می‌دهد. نفوذ رطوبت به عایق حرارتی از آن جهت اهمیت دارااست که رطوبت خویش تحت عنوان پل حرارتی یا این که اتصال حرارتی (که می‌تواند محل نفوذ و نشت حرارت از داخل عایق به خارج آن و بالعکس باشد) فعالیت کرده و سعی عایق حرارتی و برودتی را به شدت کاهش میدهدبه این ترتیب می بایست عایق را طوری گزینش نمود که مقدار این ضریب در دستکم ممکن باشد.

عایق حرارتی دیوار داخلی

عایق حرارتی دیوار داخلی

*-پوشش جویبار
عبارت میباشد از موادی که بر سطح فرنگی عایق های حرارتی و برودتی نصب گردیده و عایق را از اثرات جوی بار و آب و هوایی مانند تابش بی واسطه نور و روشنایی خورشید، باران، برف و غیره، و همینطور صدمات فیزیکی و مکانیکی حفظ می نمایند. پس با تعیین پوشش های مطلوب برای عایق بایستی از بروز این وقایع خودداری نمود. از شایسته ترین پوششها برای عایق الاستومریک، گونه های متفاوت آلومینیوم با ضخامت های گوناکون است.
عایق حرارتی دیوار داخلی
*-چگالش
چگالش وقتی چهره میدهد که بخار سرد گردیده و تغییر و تحول فاز دهد و به مایع تبدیل خواهد شدبه این ترتیب با گزینش ضخامت مطلوب برای عایق بایستی از تولید این پدیده پرهیز نمود.
عایق حرارتی دیوار داخلی
*-دمای کارکرد
محدوده دمای کاری عایق شاید مهم ترین پارامتری باشد که در گزینش نوع عایق نقش بی واسطه جاری ساختن می نماید.
دمای کاری معمول عایق الاستومریک  در تهویه مطبوع در بین 40- الی  120+ مرتبه سلسیوس میباشد. در تعیین نوع عایق بایستی توجه گردد که محدوده دمای کاری سطحی که قرار میباشد عایق خواهد شد؛ باطن محدوده دمای کارکرد عایق (که در مدارک فنی آفریننده یا این که مراجع متفاوت مذکور میباشد) باشد. قابل ذکر میباشد که دمای کاری، در انتخاب هزینه ها و منفعت عایق کاری نیز نقش مهمی انجام می نماید.

 

خرید عایق حرارتی دیوار داخلی

*-اشتعال پذیری
بعضی حالت پباده سازی ایجاب می نماید که عایق در مقابل خطراتی زیرا آتش، دارنده دستکم مقاومت و استاندارد باشند. به خصوص در صورتی‌که که عایق برای جای های مسکونی و همگانی نظیر بیمارستانها، کتابخانه ها، مساجد و … به کارگیری می گردند؛ قطعا می بایست استانداردهای مقاومت در مقابل آتش و عدم تکثیر گازهای سمی را دارا باشند. بدین ترتیب باید کلاس های مطلوب و ایمن احتراق و سوخت همانند Class 0 و Class B1 در بر داشته باشد.

عایق حرارتی دیوار داخلی

 

خصوصیت های عایق الاستومری:

مواد عایق سلول بسته مقاومت بسیار عالی در مقابل عبور بخار آب از خویش نماد میدهند به نحوی که بعد از نصب به هیچ سیرتکامل حائل بخار یا این که آب دیگری نیاز وجود نداردخواص مقاومت زیاد در مقابل بخار، به یار و همدم خواص تابش بالای لاستیک اذن میدهد که مواد سلول بسته انعطاف پذیر و با ضخامت نسبتا مقداری از چگالش سطحی خودداری نمایند. در فیض از این سیرتکامل مواد به مقدار قابل توجهی در سیستمهای سرمایشی گرمایشی، لوله کشی ها، تهویه مطبوع و سیستمهای صنعتی استعمال میگردند.
عایق های الاستومریک گرچه نسبت به پشم سنگ و یا این که پشم شیشه گرانتراند البته به جهت غنی بودن از پوشش مضاعف  برای کاربردهای با دماهای زیر و بالا مقرون به صرفه بوده و به جهت ضریب جابجایی حرارت زیر و انعطاف پذیری بسیار بالا کاربردهای اکثری در صنعت های تهویه مطبوع، بیمارستانی و دارویی، حمل و نقل، نفتی و … را دارا‌هستند.

عایق حرارتی و برودتی نسوز، غیر فن ای و غیر متخلل میباشد؛ این بدان معناست که هیچ سیرتکامل ذرات مضری در طول تلاش و نصب عایق، از آن مستقل نخواهد شد و در گوشه و کنار پیرامون متفرق نمی‌شوددر ضمنً هیچ سیرتکامل ابزار خاصی جهت نصب و اجرای عایق فوم الاستومریک STI FLEX موردنیاز نمیباشدهمینطور می قدرت جهت داشتن ظاهری مطلوب و زیباتر، در جای هایی که عایق فوم الاستومری در معرض مشاهده کرد قراردارد، آن را رنگ نمود. در ضمنً، پروسه نصب و اجرای عایق الاستومریک (عایق فوم الاستومری) نسبت به بقیه عایق های سنتی و سابق بسیار راحت، سریع، منزه و کیفیت خوب خیس است.
عایق چسبدار و حرارتی و برودتی رولی فوم الاستومری و لوله ای  جهت استعمال در فضاهای داخلی به هیچ سیرتکامل پوشش و کاوری نیاز ندارد؛ ولی جهت به کارگیری در فضاهای فرنگی توصیه میگردد از یک لایه پوشش نظیر آلومینیوم (در ضخامت های مختلف) جهت حفاظت بیشتر در مقابل دست اندرکاران جوی بار، ضربات مکانیکی و ارتقا قدمت اثرگذار عایق به کار گیری خواهد شد. این لایه آلومینیومی عایق که بوسیله یک لایه پلیمری تقویت گردیده‌است می‌تواند با ضخامت های 130، 170، 230 و 400 میکرون ارائه خواهد شد.

در بعضا از پروژه های تأسیساتی جهت حفاظت بیشتر از عایق، از ورق های آلومینیومی با ضخامت های 500 و 700 میکرون و یا این که 1 میلیمتر به طور مستقل به کارگیری می‌گردد.

در ضمنً، عایق الاستومریک رولی (فوم پتویی یا این که برگه ای) به طور پشت چسبدار نیز قابل ارائه میباشددر‌این نوع عایق الاستومری، یک لایه چسب دارای سلاح نخدار به بخش پشت عایق متصل گردیده و برای چسباندن عایق الاستومری به سطح، کافی میباشد لایه کاغذی چسب را مستقل نموده و عایق  را به سطح موردنظر بچسبانیم.
شایان بیان میباشد پیش از چسباندن عایق الاستومری (عایق پشت چسبدار) به سطح، باید نخست محل موردنظر را از گرد و غبار تماماً تمیز نموده، آن‌گاه عایق را نصب و ایفا نمود. نصب و اجرای عایق پشت چسبدار یا این که عایق خویش چسبی (به جهت چسبدار بودن آن) غایت آسانی را به یاور داشته و موجب صرفه جویی در هزینه، وقت، نیروی انسانی و … می شود.
چسب مایع منحصر عایق الاستومری STI FLEX جهت چسباندن عایق یا این که فوم رولی (پتویی یا این که شیت ای) و لوله ای به فعالیت می رود.

این نوع چسب در قوطی های 1 و 4 لیتری قابل عرضه بوده و دارنده چسبندگی فوق العاده ای میباشد.
به مراد پوشش درزهای عایق الاستومری بر روی لوله ها، شبکه های گالوانیزه، کلکتورها، منابع و مخازن و … از سه نوع نوار درزگیر اختصاصی عایق الاستومری (تیپ درزگیر) می اقتدار بهره مند شد.
شایان بیان میباشد عایق های حرارتی و برودتی کمپانی STI دارنده گواهینامه ها و استانداردهای دارای اعتبار داخلی و فرنگی میباشد.

عایق حرارتی دیوار داخلی

از سایر خصوصیت های این عایق ها می شود به نکات زیر اشاره نمود:
مقاوم در مقابل خوردگی
ضریب مقاومت بسیار بالا در قبال نفوذ بخار آب (7000 ≥ µ)
بسیار مدل با وزن منحصر به فرد 45 الی 65 کیلوگرم بر متر مکعب
مقاوم در قبال خوردگی در وضعیت بسیار بد آب و هوایی
سازگار با فضا زیست، فارغ از تکثیر گازهای CFC و HCFC
ضریب جابجایی حرارت بسیار ذیل
نصب و تعمیر آسوده و سریع
مقاومت بالا در قبال جابجایی صدا در شبکه های هوا و لوله ها
مقاومت بالا در قبال ترکیبات آروماتیک و هیدروکربن ها
مقاومت بالا در قبال روغنها، اسیدها و بازها
فارغ از ساخت و ساز ریزگرد و غبار
انعطاف پذیر
مقاوم در مقابل فشار و ضربه
غیر سمی
عدم قابلیت و امکان رویش قارچ ها و باکتری ها در آن

عایق حرارتی دیوار داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *