خرید عایق الاستومری 09122576609

عایق های الاستومری حرارتی و برودتی09126436849

عایق های الاستومری حرارتی و برودتی

عایق الاستومری یا این که فوم الاستومری حرارتی برودتی یا این که فوم الاستومریک نسوز برتری های بسیار متعددی نسبت به عایق پشم شیشه دارااست، امروزه به طور عمده در صنعت تأسیسات مکانیکی گزینه به کارگیری قرار می‌گیرد. عایق الاستومری و فوم الاستومریك سطح بیرونی قابل انعطاف و بادوامی دارااست که در مقابل انباشت آلودگی و رطوبت، مقاومت بالایی از خویش آرم میدهد؛ به این ترتیب سبب به تقابل با پرورش عامل ها بیماری زا و قارچی میشودهمینطور به جهت سطح مقاومی که عایق الاستومری STI FLEX داراست، در مقایسه با عایق پشم شیشه و بقیه عایق های سنتی و دیرین دارنده مقاومت بیشتری (از نظر جراحت دیدن) میباشد.
عایق های الاستومری حرارتی و برودتی
فوم الاستومری عایق الاستومریک یا این که عایق الاستومری فوم چسبدار نسوز حتی در‌صورتی‌که در قبال ضربات مکانیکی جراحت ببیند، بخش مجروح آن نیز در مقابل جذب رطوبت و پرورش قارچ ها و باکتری ها مقاوم میباشد. عایق حرارتی برودتی فوم الاستومری سلول بسته نیاز به کاور و یا این که پوشش برای پرهیز از نفوذ رطوبت ندارد؛ چون ساختار سلول بسته آن اساساً آب را به خویش جذب نمی کند.

 

 خرید عایق های الاستومری حرارتی و برودتی

عایق های الاستومری حرارتی و برودتی

عایق های الاستومری حرارتی و برودتی
همینطور در شکل نیاز به تقابل بیشتر با پرورش قارچ، این عایق به آسانی منزه می شود. فوم الاستومری چسبدار عایق الاستومریک یا این که عایق حرارتی و برودتی الاستومری سلول بسته به جهت صلبیت در مقابل فشار مقاومتر میباشد؛ بدین ترتیب خواص عایق بودن خویش را نسبت به عایق پشم شیشه در مقابل فشار بیشتر محافظت می کند. این عایق های نسل تازه از سلول های بسته تشکیل گردیده‌است که در فضای بسته سلول ها، گاز نیتروژن مالامال شد‌ه‌است. این سلول های غیر متصل، در مقابل رطوبت و فشار مقاومتر بوده و ضریب جابجایی حرارت تحت تری دارا‌هستنداز سایر خاصیت و مزایای عایق الاستومری یا این که عایق الاستومریک می شود به عدم وجود گازهای CFC و HCFC در ساختار آن اشاره کرد.
عایق های الاستومری حرارتی و برودتی
عایق های حرارتی و برودتی الاستومری جایگزین بقیه عایق های سنتی و سابق نظیر پشم شیشه، پشم سنگ، مل و متقال و … بوده و در صنعت های مختلفی همانند نفت، گاز و پتروشیمی، صنعت های دارویی و بیمارستانی، صنعت های غذایی، نساجی، کارخانجات صنعتی و ساختمان های اداری، تجاری، مسکونی جهت عایقکاری شبکه های گالوانیزه جابجایی هوا، لوله های سرد و گرم، منابع، مخازن، کلکتورها و… گزینه به کار گیری قرار می‌گیرند.
عایق های الاستومری حرارتی و برودتی

کارداران مفید در گزینش عایقهای حرارتی برودتی:

*-ضریب جابجایی حرارت:
مهم ترین پارامتری که ضریب جابجایی حرارت (K) عایق ها به آن متعلق است اختلاف سکو حرارت در بین سطح ها عایق (T∆)، چگالی عایق (ρ) و قدمت به کارگیری از عایق میباشد. نمودارهای ذیل، تغییرات این پارامترها را برای
یک ماده معلوم آرم می‌دهد. معمولا هرچه سکو حرارت فراتر رود، ضریب جابجایی حرارت عایق ها نیز ارتقا یافته و این دستور سبب ساز ارتقاء جابجایی حرارت و کاهش کوشش عایق می شود.

عایق های الاستومری حرارتی و برودتی

*-دانسیته:
همان طور که در نمودار پایین آمده میباشد با ارتقاء چگالی ماده در دمای اثبات، در آغاز فرایند تغییرات ضریب جابجایی حرارت نزولی و بعداز آن با اضافه شدن مقدار چگالی، این مراحل رو به بالا خواهد بود. به این ترتیب ما یحتاج میباشد تا پیش از گزینش ماده مطلوب عایق کاری، مقدار با صرفه دانسیته آن در دماهای متفاوت اندازه گیری گردد.

عایق های الاستومری حرارتی و برودتی

*-قدمت اثرگذار کاری:
قدمت موثر کاری قادر است در گزینش نوع عایق اثرگذار باشد. مقاومت در مقابل اشعه ماوراء بنفش (در‌حالتی که که عایق کاری در دور و بر گشوده صورت گرفته باشد)، رطوبت، تجزیه شدن، آلودگی های قارچی و میکروبی، گرد و خاک، سایش و غیره، از عامل ها اصلی در انتخاب قدمت موثر کاری عایق محسوب میگردندقابل ذکر میباشد که قدمت زیاد عایق، از خواص عایق بودن آن می کاهد. در نمودار تحت، تغییرات ضریب جابجایی حرارت را در دو ضخامت متفاوت در مقابل سال های سپری گردیده، نماد می‌دهد.

عایق های الاستومری حرارتی و برودتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *