خرید عایق الاستومری 09122576609

عایق الاستومری فویلدار

عایق الاستومری فویلدار

عایق الاستومری فویلدار

عایق حرارتی الاستومری که با روکش آلومینیومی مسلح شده است. ضخامت فویل آلومینیوم از ۱۳۰ میکرون الی ۲۴۰ میکرون متغیر است که برای هر دو نوع عایق حرارتی لوله ای و عایق گرمایشی رول قابل اجرا می باشد.
پوشش بادوام چند لایه آلومینیوم و پلی اتیلن وفوم های الاستومریک مایه به درمان کیفیت در جهت عملکرد عالی در روبرو عوامل جوی در فضای بیرونی ، که مهمترین آن ها پایداری در برابر اشعه UV، جذب حداقل رطوبت می باشد.نظافت و حفاظت آسان از سایر مزایای عایق حرارتی رول با روکش آلومینیوم است.
عایق حرارتی الاستومری رول چسب دار جهت سرعت بخشیدن به عملیات نصب در پروژه های صنعتی و ساختمانی وهمچنین عایق کاری سرنوشت هایی که جای کار کمی دارند استفاده می شود.
ضریب انتقال حرارت عایق الاستومریک بسیار زیر می باشد.عایق الاستومری رولی ساده جهت عایقکاری سطوح در پیرامون های بسته و عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم در پیرامون های باز مورد کاربرد پیمان می گیرند.

از عایق الاستومری رولی پشت چسب دار با روکش آلومینیوم در فضاهای آزاد سهم می برند. موارد مورد کاربرد این عایق ها در عایق کاری سیستم های تهویه مطبوع و تاسیسات ساختمان ، لوله های سرد و گرم ، کانال تهویه ، چیلر ، موتورخانه و… استفاده می شود.

عایق الاستومری فویلدار
عایق الاستومری فویلدار

عایق الاستومری فویلدار

عایق الاستومری فویلدار

 عایق الاستومری ارزان قیمت

عایق الاستومری از  محصولاتی مربوط به عایق حرارتی و صوتی به حساب می آید.در واقع فوم عایق الاستومری با ساختار سلول بسته ی خود از انتقال حرارت و صوت بطور عمده جلوگیری کرده و دارای ضریب انتقال گرمایشی و صوتی زیاد پایینی می باشد.جهت بررسی و اعلام بها عایق الاستومری به موارد متعددی باید دقت نمود.

میزان تخلخل و دانسیته فوم عایق الاستومری در تعیین کیفیت و قیمت عایق الاستومری نقش مستقیم و عمده ای دارد.

با پروا به گونه ساختار فوم عایق الاستومری و میزان پایداری عایق الاستومری در برابر حریق و اخگر مستقیم، می توان به شاخصه اعلام قیمت عایق الاستومری در ابعاد مختلف دست یافت.

با پروا به بخش بندی های متفاوت در ساختار و عملکرد انواع عایق الاستومری و نیز نوع و ضخامت پوشش ها و کیفیت چسب هایی که برای چسباندن عایق الاستومری بر سطوح مختلف بکار می رود قیمت عایق الاستومری تعرفه بندی می گردد.

قیمت خرید عایق الاستومری

خرید عایق الاستومری رولی ساده

عایق الاستومری ارزان قیمت
عایق الاستومری ارزان قیمت

عایق الاستومری رولی دارای ضخامت های گوناگون از 3 تا ۱۰۰ ml می باشد.بدیهی است قیمت عایق الاستومری رولی در هر سایز نسبت به ضخامت های سایر متفاوت خواهد و هر چه سایز و ضخامت عایق الاستومری بالاتر می رود بها عایق الاستومری نیز به میزان مشخص و خاصی نیز بالاتر می رود.

در این نوع عایق الاستومری رولی، بها عایق الاستومری بصورت خام و بدون بشمارآوردن هزینه چسب و پوشش در عقیده گرفته شده و اعلام می گردد.نکته مهم دیگر که باید مدنظر پیمان گیرد کیفیت و دانسیته و تخلخل عایق الاستومری می باشد.طبیعتاهرچه استاندارد و دانسیته عایق الاستومری بالاتر باشد قیمت عایق الاستومری نیز به همان نسبت افزایش می یابد.

عایق الاستومری فویلدار

خرید عایق الاستومری رولی پشت چسبدار

عایق الاستومری فویلدار
با توجه به نیاز خریدار و کسر خرج های جانبی در محل پروژه،اکثر کارفرمایان و مهندسین نسبت به جاسازی عایق الاستومری رولی بصورت چسبدار و حاضر تمایل بیشتری نشانه می دهند.

در این مرحله برای استحصال قیمت عایق الاستومری باید هم خودِ قیمت عایق الاستومری بصورت خام و هم قیمت جنس چسب عایق الاستومری و نیز هزینه پاداش عایق الاستومری را در مجموع جمع بندی و به یک رقم واحد در قیمت عایق الاستومری پشت چسبدار دست یافت.

عایق الاستومری فویلدار

قیمت عایق الاستومری رولی ساده با پوشش فویل آلومینیوم مسلح

در صورتیکه خشونت محیطی به لحاظ آب و هوایی و یا موارد مثل به لحاظ ضربه یا پارگیِ سطح عایق الاستومری در محل نصب عایق الاستومری به شرایط بغرنج رسیده باشد برای ممانعت از آفت ها و صدمات محیطی به عایق الاستومری و نیز سطحی که عایق الاستومری بر روی آن تعبیه شده اجباراً باید از پوشش فویل آلومینیوم مسلح یا نخدار برای کاور کردن سطح عایق الاستومری بهره گرفت.

قیمت عایق الاستومری با پوشش فویل آلومینیوم مسلح مستقیماً به ضخامت خود عابق الاستومری و ضخامت فویل آلومینیومی وابسته است.

عایق الاستومری فویلدار

قیمت عایق الاستومری رولی پشت چسبدار با پوشش فویل آلومینیوم ساده

در این طریق فروش قیمت عایق الاستومری شامل خودِ قیمت عایق الاستومری به انضمام هزینه فویل آلومینیوم ساده به اضافه هزینه چسبدارکردنِ عایق الاستومری مطرح می باشد.

در واقع برای رسیدن به بها عایق الاستومری پشت چسبدار با پوشش آلومینیوم ساده ابتدابصورت خام و مجزا بها عایق الاستومری بصورت خام و سپس بها چسب عایق الاستومری و هزینه اجرت چسبدارکردن و بعد از آن قیمت فویل آلومینیوم ساده در ضخامت های مربوطه را تعیین و با جمع بندیِ این چهار آیتم بطور نهایی به بها عایق الاستومری می رسیم.

عایق الاستومری فویلدار

قیمت عایق الاستومری لوله ای

قیمت عایق الاستومری لوله ای 
قیمت عایق الاستومری لوله ای

در سیستم های عایق بندیِ لوله های تاسیسات موتورخانه و موارد مشابه،در سال های اخیر از عایق الاستومری لوله ای به فراوانی کاربرد می گردد.به لحاظ قیمت عایق الاستومری دو آیتم اصلی مدنظر می باشد.آیتم اول ضخامت خودِ عایق الاستومری لوله ای و سپس قطر داخلیِ عایق الاستومری لوله ای به لحاظ بها عایق الاستومری لوله ای تعیین کننده می باشد.

قیمت عایق الاستومری رولی ساده

عایق الاستومری رولی ساده حائز ضخامت های متنوعی می باشد.

عایق الاستومری رولی ساده
عایق الاستومری رولی ساده

مسلح بطور مستقیم در افزایش یا تفریق قیمت عایق الاستومری دخیل می باشند.هریک از ضخامت های عایق الاستومری رولی ساده در یک بسته بندی دارای درازا های متنوعی می باشد.

مثلا درازا یک بسته عایق الاستومری رولی ساده به ضخامت ۳میل الی ۳۰ متر می رسد،اما طول یک بسته عایق الاستومری به ضخامت عایق الاستومری به ضخامت ۱۳ گرایش در کران ۱۴ متر می باشد.بدین ترتیب تعیین شاخص برای بها عایق الاستومری رولی ساده با پروا به ضخامت عایق الاستومری در هر شاخه قابل اعتنا نخواهد بود و بها عایق الاستومری رولی ساده بطور مشخص به صورت واحد مترطول قابل بررسی و مقایسه می باشد.برای تعیین بها عایق الاستومری ساده بصورت رولی صرفا بصورت یک ضخامت-یک متراژ در رول قابل مقایسه می باشد.

 

قیمت عایق الاستومری چسبدار مسلح

همانطور که پیشتر نیز اشاره گردید نوع چسب عایق الاستومری دارای گونه ها مختلفی می باشد.ساده ترین نوعی که بر بنیاد آن عایق الاستومری چسبدار می گردد به لحاظ قیمت عایق الاستومری در کمترین میزان قرار دارد.

اما گاهی در موارد خاص از آنگونه شرایط خاص آب و هوایی و یا سطوح خشن و موارد مانند برای استوار اغلب باید کیفیت چسبکاری از ویژگی اخص ای همانند نخداربودن یا در اصطلاح مسلح باشد تا مانع از پارگی یا گزند های احتمالی به ساختار عایق الاستومری گردد.

قیمت عایق الاستومری پشت چسبدار ساده با پوشش فویلی
عایق الاستومری به دوصورت پشت چسدار می گردد.نوع اول پشت چسبدار ساده و نوع دوم پشت چسبدار نخدار. به لحاظ مظنه یا قیمت عایق الاستومری باید گفت بها عایق الاستومری پشت چسبدار ساده از بها عایق الاستومری پشت چسبدار مسلح پایینتر است.

در عایق پشت چسبدار ساده صرفا از یک لایه چسب ساده کاربرد می شود اما در عایق پشت چسبدار مسلح علاوه بر چسب از یک لایه تار و پود مسلح نیز کاربرد می شود که همین موضوع هم به لحاظ جنس تار و پود مسلح و هم به لحاظ اجرت گونه چسبدار مسلح، باعث افزایش بها عایق الاستومری پشت چسبدار مسلح نسبت به بها عایق الاستومری پشت چسبدار ساده می گردد.

علاوه بر تاثیر کیفیت و نوع چسب عایق الاستومری بعنوان شاخص قیمت عایق الاستومری،باید به عوامل دیگری چون ضخامت و پوشش فویل عایق الاستومری نیز باید اشاره نمود.

 

ضخامت عایق الاستومری

 

در این آیتم نیز ضخامت عایق الاستومری در تعیین بها عایق الاستومری زیاد موثر است.بطور مثال بها عایق الاستومری پشت چسبدار ساده با پوشش فویلی به ضخامت ۹ گرایش از قیمت عایق الاستومری پشت چسبدار ساده با پوشش فویلی به ضخامت ۶ تمایل بیشتر است.این تغییر و افزایش ضخامت عایق الاستومری پشت چسبدار ساده با پوشش فویلی بطور مستقیم و پلکانی در افزایش بها عایق الاستومری تاثیرگذار است.

با توجه به پوشش دار بودنِ این نوع عایق الاستومری،نوع و ضخامت فویلِ بکار رفته در ساختار این عایق الاستومری بطور شایانی در بها عایق الاستومری موثر است.انواع فویل و ضخامت فویل بکار رفته در عایق الاستومری به شرح پایین است:

الف- فویل آلومینیوم ساده: این نوع فویل عایق الاستومری از جنس آلومینیوم ساده در ضخامت های ۱۳۰،۱۷۰ میکرون و …بکار می رود.بدیهی است بها عایق الاستومری با پوشش فویل آلومینیوم به ضخامت 170 میکرون از قیمت عایق الاستومری با پوشش فویل آلومینیوم به ضخامت ۱۳۰ میکرون بالاتر است.

ب- فویل آلومینیوم مسلح(نخدار): این نوع فویل عایق الاستومری از جنس آلومینیوم نخدار(مسلح) با ضخامت های ۱۷۰ میکرون به بالا در ساختار عایق الاستومری بکار می رود.طبعا با توجه به افزایش ضخامت فویل آلومینیوم نخدار و بالاتر رفتنِ وزن و کیفیت فویل قیمت عایق الاستومری با پوشش این فویل نیز به مراتب بالاتر می رود.

در صورتیکه بخواهیم قیمت عایق الاستومری را با یکتا رولی سنجش و بررسی نماییم باید به متراژهای استاندارد جهت هر ضخامت از این نوع عایق الاستومری توجه نمود.بطور مثال درازا هر رول عایق الاستومری ۱۳ تمایل ۱۴ متر و طول هر رول عایق الاستومری ۹ رغبت ۲۰ متر می باشد، که بر بنیاد ضریب بها هر متر عایق الاستومری به بها عایق الاستومری در هرول می طاقت پی برد.

عرض رول های عایق الاستومری پشت چسبدار ساده با پوشش فویل آلومینیومی عموما یک متر است،اما بعض اوقات برای پِرت کمتر از رول عایق الاستومری با پهنا ۱.۲۵ متر کاربرد می گردد.بدیهی است قیمت عایق الاستومری در هر رول با عرض یک متر کمتر از بها عایق الاستومری با پهنا ۱.۲۵ متر می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *