خرید عایق الاستومری 09122576609

لیست قیمت عایق الاستومری

لیست قیمت عایق الاستومری

لیست قیمت عایق الاستومری در شرکت تاسیسات ایرانیان گستر آدلان نمایندگی مرکزی فروش انواع عایق الاستومری با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

مرکز پخش عایق‌ الاستومری

عایق الاستومری یکی از انواع عایق‌های حرارتی است که برای جلوگیری از انتقال حرارت و رطوبت به ساختمان‌ها و سازه‌ها استفاده می‌شود. این نوع عایق با استفاده از مواد پلیمری تولید می‌شود که از خصوصیات الاستومری برخوردار است و مقاومت بالایی در برابر حرارت، رطوبت و خوردگی دارد. این عایق‌ها معمولاً به صورت رول یا شیت و یا به صورت اسپری عرضه می‌شوند و می‌توانند در انواع مختلفی از سازه‌ها و ساختمان‌ها استفاده شوند.

مرکز پخش عایق‌ الاستومری تاسیسات ایران گستر آدلان که به صورت عمده و تخصصی انواع عایق‌های الاستومری را به مشتریان عرضه می‌کند. این مرکز معمولاً دارای تنوع بالایی از انواع عایق‌های الاستومری هست و مشتریان می‌توانند با مشاوره کارشناسان فنی این مرکز، عایق مناسب برای نیاز خود را انتخاب کنند. همچنین، این مرکز معمولاً به ارائه خدمات پس از فروش و مشاوره‌های فنی برای نصب و استفاده صحیح از عایق‌ها مشغول می باشد.

لیست قیمت عایق الاستومری
لیست قیمت عایق الاستومری در تهران

کاربردی عایق الاستومری

برای استعلام اطلاعات کاربردی عایق الاستومری این مقاله را مطالعه فرمایید.  عایق الاستومری درآغاز در دهه ی 1900 میلادی ساخته و رواج یافت، و تاثیر چشم گیری بر صنعت عایق داشت. جامع ترین وجه تمایز عایق الاستومری ساختار سلولی آن است که موجب مقاومت بالای آن در برابر رطوبت شد. در داخل عایق الاستومری میلیون ها موارد ریز و درشت تعبیه شده است که همگی در برابر مهاجرت مایع مقاومت می کنند. این ویژگی عایق الاستومری علاوه بر  نفوذ رطوبت را مانع می شود،  عملکرد پایدار و طولانی مدت انرژی را نیز ضمانت می کند. فوم الاستومریک سلول بسته نفوذ پذیری آب را به حداقل ترین می رساند و مانع نفوذ رطوبت می شود.

با استباد کامل میتوان گفت عایق الاستومری با ویژگی هایی که دارد، موجب می شود تا رطوبت و حرارت به داخل سیستم های سرمایشی و گرمایشی وارد نگردد. عایق الاستومری از سه مواد اصلی متشکل شده است، این مواد عبارت اند از: مخلوط مواد لاستیکی مصنوعی، به طور رایج لاستیک بوتادین نیتریل و یا مونومر اتیلن پرو پیلن دیین ، مواد وینیل کلرید و در پایان استفاده از یک ماده ی کف کننده ی شیمایی در تولید عایق های الاستومری مرسوم می باشد. عایق الاستومری یک عایق حرارتی و رطوبتی است. با استفاده از این محصول می توان نفوذ سرما و گرما به سیستم های سرمایشی و گرمایشی را مانع کرد.

عایق کردن انواع کانال های تهویه

عایق الاستومری کاربردهای گوناگونی در صنعت ساختمان و دیگر صنایع دارا می باشد. برای عایق کاری لوله های آب گرم و لوله های آب سرد مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین از عایق های الاستومریک برای عایق کردن انواع کانال های تهویه می توان استفاده گردد. این عایق ها در دو نوع لوله ای رولی تولید و به بازار عرضه می شوند. شرکت تاسیسات ایرانیان گستر محصولات خود را در ضخامت های مختلف ایجاد و به مشتریان ارائه می کند.

قیمت عایق الاستومری لوله ای و رولی

عایق الاستومری بسیار انطعاف پذیر و سبک است. به همین خاطر استفاده از عایق الاستومری سبب صرفه جویی در زمان و انرژی می گردد. عایق الاستومری در برابر رشد قارچ و کپک، آتش سوزی، نفوذ رطوبت و بخار، خوردگی، مواد شیمیایی و روغن مقاومت بسیار زیادی دارند.

گروه عایق الاستومری ایرانیان گستر سرعت انجام پروژه صنعتی و ساختمانی ، را با استفاده از عایق های رولی پشت چسب دار نخدار بالا برده است. فوری ترین روش اجرای عایق الاستومری رولی استفاده از عایق پشت چسبدار می باشد. با خرید این محصول افراد مبتدی نیز می توانند به آسانی محیط مورد نظر خود را عایق نمایند.

از سوی دیگر عایق های الاستومری پشت چسبدار چسب مخصوص آغشته می گردد. برای عایق کاری یک فضا ابتدا بر چسبی که در پشت عایق رولی درج شده است را جدا می نمائیم و در مرحله ی آخر عایق الاستومری را بر روی کانال کولر و یا دیگر نقاط می چسبانیم. عایق الاستومری یکی از جدید ترین محصولاتی است که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

عایق الاستومری یک نوع عایق حرارتی است که بعنوان یک پوشش مقاوم در برابر حرارت، رطوبت و سایر عوامل محیطی استفاده می‌شود. این نوع عایق به عنوان یک پوشش محافظ بر روی لوله‌ها و رول‌های گرمایشی و سردایشی نصب می‌شود. قیمت عایق الاستومری لوله ای و رولی  بستگی به ابعاد و کیفیت محصول دارد و معمولاً بر حسب مترمربع یا متر طول لوله محاسبه می‌شود. این نوع عایق برای کاهش هزینه‌های انرژی و حفاظت از سیستم‌های لوله‌کشی بسیار موثر است و به همین دلیل استفاده از آن در صنایع مختلف به عنوان یک راهکار صرفه‌جویی در مصرف انرژی مورد توجه قرار می‌گیرد.

لیست قیمت نمایندگی و فروش عایق الاستومری ترکیه ای

گروه فروشگاه عایق الاستومری تاسیسات ایرانیان گستر را دایر کرده است. فروش عایق الاستومری به منظور رفاه و آسایش مشتریان خود فروشگاه عایق الاستومری را افتتاح کرد. مشتریان به راحتی می توانند محصول مورد نظر خود را با تماس گرفتن با این شرکت خریداری کنند. با خرید عایق الاستومری از فروشگاه ما می توانید در کم ترین زمان ممکن محصول خود را دریافت کنید. از دیگر مزایای خرید از فروشگاه این شرکت دسترسی به اطلاعات هر یک از محصولات اعم از مطالب، عکس ها و ویدئوهای معرفی عایق الاستومری می باشد.

در لیست قیمت نمایندگی و فروش عایق الاستومری ترکیه ای، محصولات با کیفیت و قابل اعتماد ارائه می شوند که برای عایق بندی ساختمان ها و سازه های صنعتی استفاده می شوند. این عایق ها دارای خواص عایق بندی بالا، انعطاف پذیری و مقاومت در برابر شرایط اقلیمی مختلف هستند. با توجه به لیست قیمت، مشتریان می توانند به راحتی محصولات مورد نیاز خود را انتخاب کرده و با نمایندگی معتبر از این عایق ها بهره مند شوند.

 

عایق الاستومری تبریز

عایق الاستومری تبریز

لیست قیمت عایق الاستومری

  عایق لوله ای الاستومری
تماس با کارشناس فروش فروش عایق الاستومری
همراه:09126436849 تلفن: 66279683 65010574
فکس: 66279683-021 تلگرام: 09194876759 وب سایت:tasisatig.ir

عایق الاستومری ویژگی های سایر عایق ها را در خود قرار داده است. در بازارهای عرضه و تقاضا عایق های متنوعی وجود داشته است. برخی عایق ها رطوبتی، برخی حرارتی و بعضی نیز صوتی هستند. اما عایق الاستومری به صورت یکجا تمامی این خاصیت ها و ویژگی ها را در خود جمع کرده است. این امر موجب صرفه جویی در وقت و هزینه های پروژه هایی می شود که از عایق الاستومری استفاده می کنند.

 عایق الاستومری روکش آلومینیومی

عایق الاستومری هم مثل عایق های سنتی در برخی نقاط عایق کاری نیاز به روکش آلومینیومی دارد. روکش آلومینیومی سبب افزایش طول عمر عایق الاستومری در برابر گرما و سرمای شدید و ضربات فیزیکی می شود. از این رو در هنگام عایق کاری در مکان های باز از عایق الاستومری با روکش آلومینیومی استفاده می گردد.

 

عایق الاستومری به علت  ویژگی های مثبتی که دارد بسیار رواج پیدا کرده است. عایق الاستومری به کنترل چگالش کمک کرده و همچنین این محصول در برابر نفوذ بخار آب مقاوم است. عایق الاستومری در تهویه ی مسکونی و صنعتی(عایق های رولی) و در سیستم های سرمایشی و گرمایشی(عایق لوله) مورد استفاده قرار میگیرد. دلایل بالا علت اصلی رواج پیدا کردن عایق الاستومریک در میان مردم می باشد.

عایق الاستومری با کیفیت مطلوب

تاسیسات ایرانیان گستر انواع عایق الاستومری رولی خام، پشت چسبدار،عایق الاستومری با روکش آلومینیومی one hundred thirty میکرون و one hundred seventy میکرون و 230 میکرون و 270 میکرون را عرضه میکند. شرکت تاسیسات ایرانیان گستر همچنین انواع مختلفی از عایق های لوله ای الاستومری را در قطرها و صخامت های متفاوت عرضه می کند. تمامی محصولات ما دارای استاندارد های لازم می باشند. به همین دلیل با اطمینان کامل می توان از این محصولات در جاها و کارهای مختلفی در ساختمان سازی استفاده نمود

فروش عایق الاستومری

عایق الاستومری چسبی به عایق هایی اشاره می شود که در یک طرفشان چسب زده شده است. برای چسب دار کردن عایق الاستومریک از چسب مخصوص عایق الاستومری استفاده می گردد. محصول عایق چسبی جهت آسان سازی عملیات نصب در هنگام عایق کاری طراحی شده است. برای عایق کاری کانال های هواساز، کانال های کولر و انواع مخازن در تاسیسات ساختمان از عایق الاستومری پشت چسبدار یا چسبی استفاده می شود.

این مرکز پخش عایق‌های الاستومری بوده و انواع عایق‌های لوله‌ای در ضخامت‌های مختلف از سایز ۱/۲ الی ۱۲ و عایق‌های رولی از ضخامت ۳ الی ۵۰ میلیمتر را فراهم می‌کند. همچنین خدماتی همچون پشت چسب دار کردن عایق، برش عایق و لیمینت عایق‌های لوله‌ای و رولی نیز ارائه می‌دهد.

در این مرکز می‌توانید چسب عایق، نوار درزگیر، گسکت کانال، نوار آلومینیومی، پروتکت، نوار PVC و فویل آلومینیومی را نیز به دست آورید.

لیست قیمت عایق الاستومری

اگر به دنبال تهیه و خرید عایق‌های متنوع و با کیفیت هستید، بهترین گزینه این شرکت معتبر و با تجربه می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از تخفیف‌های ویژه، با بخش فروش تاسیسات ایرانیان گستر آدلان تماس بگیرید.

لیست قیمت عایق الاستومری

1.  قیمت عایق الاستومری نوع A: 10000 تومان
2. قیمت عایق الاستومری نوع B: 12000 تومان
3.  قیمت عایق الاستومری نوع C: 15000 تومان
4. قیمت عایق الاستومری نوع D: 18000 تومان
5. قیمت عایق الاستومری نوع E: 20000 تومان

لطفا توجه داشته باشید که قیمت ها ممکن است بر اساس تغییرات بازار تغییر کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *