خرید عایق الاستومری 09122576609

نمایندگی لوازم تاسیسات لینک|ساپورت تاسیسات

نمایندگی لوازم تاسیسات لینک

در مطالب قبلی در مورد ساپورت و بست توضیح داده شد اکنون در مورد انتخاب بست و خرید آن می پردازیم.

کدام بست لوله مناسب است و خرید کنیم ؟

انتخاب بهترین بست  به عوامل (محیط نصب و پروژه جهت اجرا و راه اندازی)بستگی دارد، برای انتخاب بست لوله باید اینکه بست در کجا قرار است نصب شود و به چه قطری نیاز است برای اجرای پروژه توجه کرد.

برای خرید بست به چه ویژگی هایی توجه کنیم؟

تغییرات دمایی :

لوله ها بر اثر تغییرات دمایی دچار انبساط میشوند ،و اگر به این نکته در انتخاب بست توجه نشود باعث خسارات زیادی به ساختمان میشود.

سایز لوله ها :

قطر لوله ها در انتخاب نوع بست : هر بست لوله فقط برای یک حداقل و حداکثر قطر لوله تولید شده اند. مثلا، بست های تک پیچ اغلب بازه محدودتری دارند، زیرا در اجرا جهت نصب آنها باید از یک طرف باز شوند، و برای لوله های کوچک تر مناسب هستند. لوله های بزرگتر اغلب نیاز به بست های دو پیچ، بست های ساده و یا بست های با ظرفیت بارهای سنگین نیاز دارند.

نمایندگی لوازم تاسیسات لینک

نمایندگی لوازم تاسیسات لینک

شرکت تاسیسات ایرانیان گستر نمایندگی فروش لوازم تاسیسات لینک می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید:

  • 09126436849
  •  بست و ساپورت تاسیساتی
  •  ساپورت تاسیسات کانکت
  •  ساپورت تاسیسات لینک
  •  ساپورت تاسیسات لینکران
  •  ساپورت تاسیسات لینکران تهران
  •  ساپورت های صنعتی

کمپانی tasisatig بواسطه در مشت داشتن مهندسین با تجربه، سعی در این داراست که با تحلیل تولیدها اهل ایران و فرنگی ساپورت تاسیساتی کیفیت عالی و در عین مطلوب بودن ارزش برای ساختمان سازان میهن برگزیند. در همین راستا ساپورت تاسیسات های متفاوت اهل ایران و فرنگی را پس از نظارت با اپلیکیشن ها به آزمایشگاه ارسال و مطابق با توشه حمل کننده گزینه تحلیل قرار می‌دهندسود کل بررسی و رعایت  پارامترهای گوناگون سفارش بنا استوار به گزینش  ساپورت تاسیسات لینکران شوید.

یکی دیگر از خدمات پروفیل فولادی گالوانیزه

ساخت پروفیل فولادی گالوانیزه یا این که گالوانیزه کردن یک روند شیمیایی، الکتریکی یا این که مکانیکی میباشد که در حین آن پوشش حفظ کننده از فرآورده روی به فولاد یا این که آهن اضافه می‌گردد تا از تماس گرفتن فولاد و یا این که آهن پرهیز خواهد شدشایع ترین شیوه ساخت و ساز پروفیل فولادی گالوانیزه و گالوانیزه کردن،ساخت پروفیل فولادی گالوانیزه به نحوه گرم ، Hot-Dip Galvanization میباشد که در آن اصطلاحا قطعات در خزینه روی مذاب گردیده غرق میشونددرحال حاضر پروفیل فولادی گالوانیزه لینکران سرآمد در ساخت و ساز از حیث مدل ساخت و ساز و کارآمدی میباشد.

پروفیل ها محصولات فولادی می باشند  که به شکل های مختلف در صنعت ساختمان مورد بهره برداری قرار میگیرند. به همین دلیل است که پروفیل ها به شکل های مختلفی تولید می شوند تا در هرقسمت از سازه به بهترین شکل ممکن استفاده شوند. اما می توان اینطور گفت که بخش عظیم پروفیل ها برای ساخت درب و پنجره استفاده می شوند.

 

عایق الاستومری

فوم لاستیکی الاستومری آرماسل وان فلکس،مقاوم به حرارت بالا، آب و بخار بوده و در عین هم اکنون، مقاوم در قبال اشعه UV (فرابنفش) نیز می باشد. به لطف الاستیسیته بالا، نصب آن ها شل بوده و بازدارنده پرورش قارچ و کپک نیز میگردند. ضریب انتقال حرارت مهم‌ترین خصوصیت عایق بندی میباشد. با گیر پرت کردن هوای بومی در سلول های عایق وان فلکس و هدایت حرارت ناچیز که خصوصیت مواد الاستومری میباشد، کاهش قابل توجهی در انتقال حرارت نتایج میگردد.

قیمت عایق الاستومری پشت چسب دار

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *