خرید عایق الاستومری 09122576609

نمایندگی فروش لوله و اتصالات

نمایندگی فروش لوله و اتصالات

نمایندگی فروش لوله و اتصالات ،شرکت تاسیسات ایرانیان گسترآدلان با تلاش برای ارائه بهترین خدمات و محصولات در زمینه فروش لوله و اتصالات، توانسته است با قیمت ارزان و کیفیت بالا، مشتریان خود را در سراسر کشور جذب کند. این شرکت به عنوان یک نمایندگی فروش لوله و اتصالات، توانسته است اعتماد مشتریان خود را جلب کرده و ارتباط مستمری با آنها برقرار کند.

لوله پلیمر گلپایگان

در شرکت تاسیسات ایرانیان گسترآدلان، تمام تلاش برای ارائه بهترین محصولات با قیمت مناسب و ارسال آنها به سراسر کشور صورت می‌گیرد. با توجه به اینکه این شرکت دارای نمایندگی فروش لوله و اتصالات است، مشتریان می‌توانند با اطمینان کامل محصولات مورد نیاز خود را از اینجا تهیه کرده و به سراسر کشور ارسال بدهند. این اقدامات، شرکت را به یکی از بهترین و پرطرفدارترین نمایندگی‌های فروش لوله و اتصالات در کشور تبدیل کرده است.

پلیمر گلپایگان در راستای سیاسیت کلی خود مبنی بر فرآوری و ارائه بالاترین کیفیت لوله و اتصالات PVC-U، و پلی اتیلن و با قصد تامین محصولات مورد احتیاج بازار مصرف، به بهره برداری رسید.
از همان ابتدای تاسیس، عزم را بر فرآوری محصولات با کیفیت جزم نموده و در همین امتداد به خرید ماشین آلات تولید، نزاکت فنی و تجهیزات آزمایشگاهی مطابق با تکنولوژی روز دانشمند پرداخت.
این شرکت تلاش نموده با بکارگیری مدیریت علمی و استراتژیک، کادر مهندسی کارآزموده و متخصص، به کارگیری بهترین مواد اولیه و ماشین آلات پیشرفته و بکارگیری سیستم های مدرن کنترل کیفیت، ارائه محصول با کیفیت بالا و منطبق با استاندارد های جهانی، قیمت مناسب (رقابتی)، پاسخ سفارشات اختصاصی مشتریان و احترام به اصول مشتری مداری، خوشنودی کامل مصرف کنندگان را به دست آورد.
در حال حاضر این نمایندگی فروش لوله و اتصالات با توجه به خط تولید امروزین خود، امکان تولید محصولاتی با کیفیت مطلوب و تحویل به هنگام به مصرف کننده را دارد.
پلیمر گلپایگان در تمام ساعات شبانه روز، علاوه بر بازبینی و مهار کیفیت تولیدات توسط مسئولین آزمایشگاه تو کارخانه و با اتکا و اطمینان به وثیقه های بسیار مستحکم علمی-فنی-مدیریتی، کیفیت تولیدات خویش را ۱۰۰ درصد تضمین می نماید.

نمایندگی فروش لوله و اتصالات
نمایندگی فروش لوله و اتصالات

 لوله پلیکا ارزان قیمت

انواع لوله و اتصالات پلیکا ارزان قیمت  که مصرف هواکش و زراعت دارند .

از این نوع لوله و اتصالات در صنعت کشاورز به عنوان هدایت کننده آب های مختصر فشار که قبلا به چهره غرق آبی کاربرد میشد و با این نوع لوله ها از هدر رفت رفت آن بازداری میشود

و به خاطر قیمت زیر برای کشاورزان به صرفه تر از لوله های پلی اتیلن میباشند

و بیشتر در باغات بخصوص آبیاری ذیل سطحی باغ پسته از این نوع لوله ها به عنوان جوی آب کاربرد میشود ( آبیاری درخت با لوله پلیکا )

که در زیر مثال کار شده آنرا که لوله های آن بدست واچارپایپ ارسال شده میبیند و در صنعت ساختمان هم به عنوان لوله های هواکشی بهره‌گیری میشود وانگهی از این نوع لوله ها به عنوان غلاف کابل های برق هم بهره‌گیری میشود.

نمایندگی فروش لوله و اتصالات گالوانیزه به علت روکشی که از جنس فلز روی دارد، در مساوی زنگ‌زدگی و خوردگی تغییر ناپذیر است. این لوله از چندی پیش در تاسیسات ساختمانی مورد بهره‌گیری قرارگرفته است و این بهره‌گیری برای چنین مدت طولانی، به علت مزایایی چون مقاومت در اختناق و دمای بالا، پایداری مکانیکی مناسب، نفوذناپذیری اکسیژن و زنگ نزدن و مقرون‌به‌صرفه بودن است؛ در ضمن در کنار این مزایا، معایبی مثل رسوب‌گیری در جداره‌ی داخلی، وزن نسبتا بسیار و عدم زیبایی برای نصب روکار را دارد. در پیوسته به توضیحی کامل درباره‌ی لوله گالوانیزه و کاربردها، معایب و مزایای لوله‌ی آهنی و فولادی که دو مدل اصلی لوله‌های گالوانیزه هستند، می‌پردازیم.

نمایندگی فروش لوله و اتصالات

 گالوانیزاسیون چیست؟

گالوانیزاسیون (Galvanization) فرایندی است که در آن برای ممانعت از خوردگی فلزات، از یک ‌لایه‌ی فلز روی بر فلزهای سایر استفاده می‌شود. گالوانیزه کردن یک فلز، علاوه بر بازدارندگی از اکسید شدن آن مایه استحکام و پایداری بیشتر فلز در برابر فشارهای فیزیکی نیز می‌شود. امروزه این فرایند بر روی انواعی از لوله‌ها، پیچ‌ها و هر چیز فلزی که در معرض خطر است، استفاده می‌شود.
امروزه با توجه به پیشرفت‌های صنعتی، عمل گالوانیزاسیون به صورت‌های مختلفی اتمام می‌شود که رایج‌ترین روش‌ها برای اتمام این کار، گالوانیزه سرد و گرم است که در پیوسته به روشنگری جامعی از هردو می‌پردازیم.

نمایندگی فروش لوله و اتصالات
نمایندگی فروش لوله و اتصالات

گالوانیزه گرم

شما در این شیوه از گالوانیزه هر جسمی که منظور ایجاد پوشش بر آن را دارید داخل یک وان که از فلز مذاب روی پرشده است، قرار می‌دهید. این فرایند دربرگیرنده مراحل آماده‌سازی سطحی، گالوانیزه گرم و بازرسی کیفی است که در هر کدام تغییراتی بر روی جسمی که تحت عمل گالوانیزه پیمان دارد، اعمال می‌شود. تمام این مراحل برای برپایی پوششی با ضخامت مناسب، کیفیت بالا و عملکرد بهینه‌ای که طبق استانداردهای بین‌المللی ASTM باشد، اتمام می‌شود.
آماده‌سازی سطحی: آماده‌سازی سطحی دربرگیرنده مراحلی چون چربی‌گیری، اسید شویی و فلاکس‌زنی می‌شود که اگر این مراحل به ‌درستی انجام نشوند، در روند کاری شما مشکل برپایی می‌کنند. یکی از این مشکل‌ها را می‌توان واکنش ناکافی بین سطح فلز و مذاب روی دانست که در این چهره یک پوشش غیر پیوستگی ایجاد می‌شود که نشان‌دهنده‌ی شکست در عملیات گالوانیزاسیون است.
پس باید برای شروع، قطعه‌ی موردنظرتان را چربی‌گیری کنید. در این طریق شما قطعه‌ی فلزی را در حمامی که از محلولی قلیایی و داغ پرشده است، در دمای 70 الی 90 درجه‌ی سانتی گراد غوطه‌ور ‌می‌کنید. در این مرحله ذرات خاک، اثرات رنگ، چربی، روغن و سایر آلودگی‌هایی که روی سطح فلز پیمان دارند، از بین می‌روند. پس از واپسین،انجام این مرحله باید فلز را در آب بشویید.
پس از چربی‌گیری نوبت به اسید شویی فلز می‌رسد که فلز را در محلول اسید هیدروکلریک در دمای محیط غوطه‌ور‌ می‌کنند تا زنگ‌زدگی و پوسته‌های اکسید آهن از سطح فلز منزه شود. غلظت محلولی که باره بهره‌گیری قرار می‌گیرد، نزدیک 10 لغایت 20 درصد حجمی اسید است، البته باید گفت که این غلظت می‌تواند با در نظر اخذ درجه‌ی آلودگی فلز، تغییر کند.
سومین مرحله‌ی آماده‌سازی سطحی، فلاکس‌زنی است که در این مرحله، فلزی که اسید شویی شده است را در محلولی که در بر گیرنده کلرید آمونیوم_کلرید روی است، غوطه‌ور‌می‌کنند که باعث جدا شدن باقی‌مانده‌ی اکسیدها از سطح فلز می‌شود، در پایان فلز باید در دمای 80 درجه‌ی سانتی گراد به‌طور کامل خشک شود. این دسته از آماده‌سازی، اجباری است و اگر اتمام نشود فرایند گالوانیزاسیون چهره نخواهد گرفت.
گالوانیزه گرم: پس‌ازآنکه فرایند آماده‌سازی به ‌طور کامل انجام شد، نوبت به گالوانیزه کردن فلز مورد نظر می‌رسد. این فلز به وانی که در آن روی مذاب قرار دارد، منتقل می‌شود. روی مذاب دمایی 450 درجه‌ی سانتی پایه دارد که 30 درجه‌ی سانتی پایه از نقطه‌ی ذوب آن اغلب است. پس‌ از اینکه فلز در این مرحله باروی پوشش دیتا شد، از وان بیرون می‌شود و روی اضافی با چکاندن و لرزاندن فلز، شرِ گیری می‌شود.
کنترل کیفی: پس از فرجام عملیات گالوانیزه گرم، قطعه باید طبق استانداردهای ASTM باشد، به همین انگیزه یک تیم کنترل کیفیت، نمایندگی فروش لوله و اتصالات که بر روی آن عمل گالوانیزاسیون چهره گرفته است را باره بررسی پیمان می‌دهند. این گزارش دربرگیرنده مواردی چون بررسی ضخامت، میزان چسبندگی و کیفیت پایانی می‌شود و اگر در موردی، مشکلی وجود داشته باشد، باید در آغاز اصلاح و سپس وارد بازار شود.

 

گالوانیزه سرد

 

در این روش از گالوانیزه نمک روی را در یک محلول آبی می‌ریزند و بر روی فلز اسپری می‌کنند که این شغل مایه برپایی یک‌ لایه‌ی ظریف با ضخامت 25 میکرون، براق و یکنواخت بر روی سطح فلز می‌شود. می‌توان گفت لایه‌ای که با گالوانیزه سرد برپایی می‌شود در مقایسه با گالوانیزه گرم، ضخامت خیلی اقلیت دارد و همچنین ازآنجایی‌ که روی تنها بر سطح افشانه می‌شود، امکان اکسید شدن لایه‌های تحتانی در نشانه خراش هستی دارد.

لوله‌ گالوانیزه

نمایندگی فروش لوله و اتصالات لوله‌ای است که از فرایند گالوانیزاسیون به ‌دست‌ آمده و بر روی سطح آن پوششی از روی مذاب قرارگرفته که باعث می‌شود کاربردهای متعددی داشته باشد؛ چرا که سایر ترس زنگ‌زدگی را برای فردی که متعلق به بهره‌گیری می‌کند، برپایی نخواهد کرد. نمایندگی فروش لوله و اتصالات را می‌توان در دو دسته‌ی لوله گالوانیزه آهنی و لوله گالوانیزه فولادی قرارداد که در ادامه هر دو مورد رسیدگی می‌شوند.

لوله گالوانیزه آهنی

این مدل از لوله با نورد شدن آهن سفید به دست می‌آید و درزهایی که بر روی سطح این لوله پیمان دارد توسط دستگاه‌های درز جوش، به یکدیگر متصل می‌شوند و سپس به داخل مخزنی که در آن روی مذاب پیمان دارد، منتقل می‌شوند و فرایند موردنظر بر روی آن سپریدن می‌شود. جلوه‌ای که این لوله‌ها در بازار دارند، رنگ طایفه و خاکستری‌شان است؛ در ضمن این مدل از لوله در دو گونه سبک و سنگین موجود است که شما می‌توانید بر حسب نیازتان یک مدل را گزینش کنید.
هر دو نوع از نمایندگی فروش لوله و اتصالات نزدیک در ابعاد شش متر و با دو سر دنده‌ای که قطر آن‌ها از 2/1 لغایت 8 اینچ است، ساخته می‌شوند. باید این نکته را در نظر داشته باشید که اگر قصد خرید این لوله رادارید، بر پای بست، نمره‌ای که دارند، کیفیت آن‌هارا بسنجید.

لوله گالوانیزه فولادی

این بخش از لوله‌ گالوانیزه در مقایسه با گونه لوله گالوانیزه آهنی سبک‌تر هستند و بیشترین استفاده‌ای که از آن‌ها می‌شود در سیستم‌های تهویه است. ازآنجایی‌ که جنس این لوله از فلز نرم است، آن را از داخل یک قالب با اختناق عبور می‌دهند و سپس درزهایی که این لوله دارد را به یکدیگر جوش می‌دهند. لازم است این نکته پروا داشته باشید که این لوله نسبت به اسید حساس‌تر است. هر اسیدی که به چدن آسیب وارد کند برای این لوله نیز مضر است، اما پیمان گرفتن این لوله در مجاورت آب، مایه گزند رسیدن به این لوله نمی‌شود، بلکه باعث سختی بیشتر لوله نیز می‌شود.

نحوه‌ی پیوستگی لوله گالوانیزه

اتصالات گالوانیزه توپی برزیل: برای ادامه‌ی خطوط لوله‌کشی، احتیاج است که لوله‌های گالوانیزه که هر کدام طولی 6 متری دارند به یکدیگر متصل شوند. پیوندیدن گالوانیزه توپی برزیل یکتا از برندهای اتصال لوله به‌حساب می‌آید که از کیفیت نکویی برخوردار است. اتصالات گالوانیزه توپی بر اساس استانداردهایBSP و NPT تولید می‌شود که در ایران طبق استاندارد BSP این اتصالات انجام می‌شود. اتصالات گالوانیزه توپی در گونه ها سه‌راه، زانو، مهره ماسوره، درپوش و بوشن ساخته می‌شود.
اتصالات گالوانیزه جورج فیشر: اتصالات گالوانیزه‌ای جورج فیشر با به ‌کارگیری مواد باکیفیت ساخته می‌شوند و از شبکه لوله‌ای آن در جهت انتقال آب شرب منازل، مراکز بازرگانی و بیمارستان‌ها استفاده می‌شود؛ این لوله مدل سیاه نیز دارد که برای انتقال گاز کاربرد می‌شود.
اتصالات جورج فیشر، از راه گالوانیزه گرم به دست می‌آید و به همین دلیل به‌ندرت دچار خوردگی و زنگ‌زدگی می‌شود، بعد برای سیستم انتقالی آب پسندیده به‌ حساب می‌آید. این تولیدکننده‌ی سوئیسی محصولاتی چون مهره ماسوره سفید جورج فیشر، تبدیل سفید جورج فیشر، سراهی جورج فیشر و زانو جورج فیشر تولید می‌کند.
اتصالات گالوانیزه مک چین: مک از دسته برندهای معتبر تولیدات محصولات صنعتی چین است و در زمینه‌ی اتصالات دنده‌ای گالوانیزه نیز کار و جنبش می‌کند. در این مدل از اتصال به انگیزه گاز زهرآگین که از جوشکاری و پیوست لوله‌ها تولید می‌شود، دنده‌هایی دو راز لوله وجود دارد که از این طریق به یکدیگر متصل می‌شوند. این مدل از اتصال لوله، نزدیک 25 سال عمر مفید دارد و پس‌ازاین مدت احتیاج به بازبینی، تعمیر و برخی مواقع اوقات جایگزینی پیدا می کنند. اتصال در حالت از تمام حالات دیگر، راحت‌تر است و دیگر نیازی به به کارگیری پیچ، مهره و دستگاه جوش برای پیوستگی نیست.
اتصالات گالوانیزه چین: این گونه از اتصال که نوعی پیوندیدن دنده‌ای است، در دو مدل سفید و سیاه انجام می‌شود؛ نمایندگی فروش لوله و اتصالات در این مدل بر پای بست، اجزایی چون زانو گالوانیزه، مغزی گالوانیزه، سراه گالوانیزه، تبدیلی گالوانیزه و بوشن گالوانیزه سپریدن می‌شود؛ از مزایای این پیوستگی می‌توان به پایداری و محافظت در مساوی صدمات فیزیکی و دوام پوشش لایه‌ی روی اشاره کرد.

کاربرد لوله گالوانیزه

به‌طورکلی می‌توان گفت وظیفه‌ی این لوله‌ها انتقال سیال از یک پیرامون به پیرامون دیگر است که مهم‌ترین سیالات را می‌توان آب و گازی که در خانه ها و گلخانه‌ها کاربرد می‌شود، در نظر گرفت؛ ولی کاربرد این لوله تنها به این مورد اندک نمی‌شود و شما می‌توانید متعلق به در مواردی چون دکل‌های برق، انتقال آب در صنایع کشاورزی، پایه‌ی فنس یا در لوله‌کشی فاضلاب کاربرد کنید. مزیتی که این نمایندگی فروش لوله و اتصالات برای شما دارد، به کارگیری آن‌ها به‌ چهره توکار یا روکار است که شما می‌توانید با سلیقه‌ی خویش این سوژه را گزینش کنید.

مزایا و معایب استفاده از لوله گالوانیزه

ایجاد پوشش روی بر سطح لوله‌ گالوانیزه نسبت به شیوه‌های سایر که در مساوی زنگ‌زدگی و خوردگی انجام می‌شود، کم‌هزینه‌تر است، پس صرفه‌ی اقتصادی این لوله اولین مزیتی است که دارد. دومین امتیاز مثبتی که برای این لوله می‌توان در عقیده گرفت، صرفه‌جویی در پولی است که شما در گذشته باید هرچند وقت یک‌بار در جهت تعمیرات نمایندگی فروش لوله و اتصالات دیگر پرداخت می‌کردید. لوله‌ گالوانیزه عمر نسبتا طولانی‌تری در مقایسه با لوله‌های دیگر که در موارد گوناگون کاربرد می‌شوند، دارند پس شما می‌توانید با خیال راحت از لوله گالوانیزه در موارد گوناگون کاربرد کنید و نگران خراب شدن آن در مدت‌زمان اختصار نباشید.

نمایندگی فروش لوله و اتصالات به انگیزه لایه‌ای که از روی دارد، از پایداری و استحکام فوقانی برخوردار است که می‌تواند نسبت به تنش‌های مکانیکی که در اثناء نصب یا حمل‌ونقل با آن روبه‌رو می‌شود، پایداری مناسبی نشانه دهد. از طرفی نصب این لوله‌ها نسبت به موردهای دیگر، بسیار راحت‌تر است و فقط احتیاج به قفل‌کردن انتهای لوله‌ها در یکدیگر است.

اما این لوله‌ها در کناره تمام خوبی‌هایی که دارند، شامل معایبی نیز هستند؛ برای مثال عملیات جوشکاری که در لوله‌ گالوانیزه انجام می‌شود، پیچیدگی بیشتری نسبت به جوشکاری در موارد سایر دارد، چرا که گاز و بخار تولیدی در این فرایند زهرآگین است و اگر مدت طولانی در معرض آن پیمان بگیرید، ممکن است به بیماری‌های ریوی حاد دچار شوید. همچنین اگر مدت‌زمان کمی را در این محل باشید، دچار سردرد، سرگیجه و تهوع خواهید شد، بعد لازم است زمانی که در حال سپریدن این پیشه هستید، از ماسک‌های ویژه و استاندارد این کار بهره‌گیری کنید.

 

نمایندگی فروش لوله و اتصالات

به دنبال بهترین لوله و اتصالات با قیمت ارزان و کیفیت بالا هستید؟ شرکت تاسیسات ایرانیان گسترآدلان با تلاش و تمرکز بر رضایت مشتریان، به عنوان نمایندگی فروش لوله و اتصالات ، مشتریان خود را در سراسر کشور جذب کرده و اعتماد آنان را جلب کرده است. با ما همراه باشید و از محصولات با کیفیت و خدمات عالی ما بهره مند شوید.

فروش لوله و اتصالات
فروش لوله و اتصالات

🌟 شرکت تاسیسات ایرانیان گسترآدلان با بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه فروش لوله و اتصالات، با افتخار به اطلاع مشتریان عزیز می‌رساند که با تلاش بی وقفه، توانسته است بهترین محصولات و خدمات را با قیمت ارزان و کیفیت بالا ارائه دهد. 🛠️

در اینجا ما به عنوان یک نمایندگی فروش لوله و اتصالات، به دنبال ایجاد ارتباط مستمر و پایدار با مشتریان خود هستیم. اعتماد شما به ما، بزرگترین دارایی ماست و ما به شما قول می‌دهیم که همواره به این اعتماد پایبند خواهیم بود. 💪

اگر شما هم به دنبال یک همکار قابل اعتماد و با تجربه در زمینه نمایندگی فروش لوله و اتصالات هستید، با ما تماس بگیرید و ما به شما کمک خواهیم کرد تا به بهترین تجربه ممکن در این حوزه دست پیدا کنید. 📞

#تاسیسات #لوله_و_اتصالات #کیفیت #ارزان #اعتماد #همکاری #تجربه #ایرانیان_گسترآدلان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *